عشق و نفرت
عشق و نفرت


عشق چرا کور است...

روزی همه فضایل و تباهی ها دور هم جمع شدند خسته تر و کسل تر از همیشه ناگهان ذکاوت ایستاد و گفت: بیایید یک بازی بکنیم؛ مثلا" قایم باشک؛ همه از این پیشنهاد شاد شدند دیوانگی فورا" فریاد زد: من چشم می گذارم من چشم می گذارم و از آنجایی که هیچ کس نمی خواست به دنبال دیوانگی برود همه قبول کردند او چشم بگذارد و به دنبال آنها بگردد دیوانگی جلوی درختی رفت و چشمهایش را بست و شروع کرد به شمردن ....یک...دو...سه...چهار... همه رفتند تا جایی پنهان شوند؛ لطافت خود را به شاخ ماه آویزان کرد؛ خیانت داخل انبوهی از زباله پنهان شد؛ اصالت در میان ابرها مخفی گشت؛ هوس به مرکز زمین رفت؛ دروغ گفت: زیر سنگی می روم اما به ته دریا رفت؛ طمع داخل کیسه ای که دوخته بود مخفی شد و دیوانگی مشغول شمردن بود هفتاد و نه...هشتاد...هشتاد و یک... همه پنهان شده بودند به جز عشق که همواره مردد بود و نمیتوانست تصمیم بگیرد. و جای تعجب هم نیست چون همه می دانیم پنهان کردن عشق مشکل است در همین حال دیوانگی به پایان شمارش می رسید نود و پنج ...نود و شش...نود و هفت... هنگامیکه دیوانگی به صد رسید، عشق پرید و در بوته گل رز پنهان شد دیوانگی فریاد زد: دارم میام دارم میام اولین کسی را که پیدا کرد تنبلی بود؛ زیرا تنبلی، تنبلی اش آمده بود جایی پنهان شود و لطافت را یافت که به شاخ ماه آویزان بود دروغ ته چاه؛ هوس در مرکز زمین؛ یکی یکی همه را پیدا کرد، جز عشق او از یافتن عشق ناامید شده بود حسادت در گوشهایش زمزمه کرد؛ تو فقط باید عشق را پیدا کنی و او پشت بوته گل رز است دیوانگی شاخه ای دوشاخه مانند را از درخت کند و با شدت و هیجان زیاد آن را در بوته گل رز فرو کرد. و دوباره، تا با صدای ناله ای متوقف شد عشق از پشت بوته بیرون آمد؛ با دستهایش صورت خود را پوشانده بود و از میان انگشتانش قطرات خون بیرون می زد شاخه ها به چشمان عشق فرو رفته بودند و او نمی توانست جایی را ببیند او کور شده بود دیوانگی گفت: من چه کردم؛ من چه کردم؛ چگونه می توانم تو را درمان کنم عشق پاسخ داد: تو نمی توانی مرا درمان کنی، اما اگر می خواهی کاری بکنی؛ راهنمای من شو و اینگونه شد که از آن روز به بعد عشق کور است و دیوانگی همواره در کنار اوست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 13 خرداد 1391برچسب:,

|
 



به وبلاگ من خوش آمدید. خوشحال میشم اگر نظر بدید. امیدوارم از فضای این وبلاگ لذت ببرید...
ALIREZA_SH992@YAHOO.COM
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

علیرضا

 

اسفند 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391

 

من مات شدم...!!!!
آرزویم این است...
عشق بی پایان
عشق بچه گانه ...!!!!!!!!!!!
آرزو...
داستان شکست عشقی
باور...!
وفادار بمان...
عشق...!!!!!!!!
در پناه آغوشت
دنیای عاشقانه من
رویای خیس
شعر بی پایان من ( متن عاشقانه )
میخوانمت تا دلم آرام بماند
آن شب باران می بارید
نامه ی خدا...!
عشق چرا کور است...
عشق و تاریخ مصرف...
همیشه عاشق همیم...
عشق یعنی چه؟؟!!!
داستان عشق...
داستان "گل سرخ"
خدا رو دوست دارم
شب عروسی...!!! (حتما بخوانید)
رویا...!
بود و نبود!
به استقبال تو...
می ترسم...!
مرهم تنهایی...
گمت کرده ام انگاری...!
عشق، ثروت و موفقیت
یک عاشقانۀ آرام!!!
عشق واقعی...
عشق پاک
امتحان عشق
عشق!!!!!!
حرف دل اکثریتمون با خدا...!!!
دلم آرام نمی گیرد...
گذرگاه عشق...
فرصت آخر...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و نفرت و آدرس eshgh-mamnu.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بچه های باهوش
دنبا
LOVE & LIVE
طراوت باران
عاشقی
UMBRELLA
خسته ی راه...
قمار عشق ...
عشق=نرسیدن
کلبه تنهایی من
♥♥♥فرشته های عاشق♥♥♥
تنـــــــــــــــــها
وبلاگ عاشقانه
*"عشـــــــق و جنــــــــون"*
دوستت دارم M
زی
حریم دل
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 76129
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 63
تعداد آنلاین : 1



این سایت را حمایت می کنم

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->